Vi uppskattar dig som kund mycket! Därför garanterar AEROSHOP.SE webbutiken 100 % kundnöjdhet på alla produkter. Vår önskan är att du ska vara mer än nöjd med din beställning och nivån på kundservice som vår personal tillhandahåller. Du kan vara säker på att vi kommer att göra allt som krävs för att skicka din beställning snabbt och upprätthålla kommunikationen om ett problem uppstår. Om du har en fråga eller en kommentar vänligen kontakta oss här.

 

Priser och Avgifter

De priser som anges på www.aerosho.se anges inklusive mervärdesskatt (moms). Priserna inkluderar ej frakt och fri retur inom Sverige, om inte annat anges. Särskilda avgifter tillkommer för paket som beställs mot snabbleverans samt för outlösta paket.

Upprättande av avtal om köp

Aeroshop Nordics varor beställs på www.aeroshop.se. Avtal om köp upprättas då din beställning har bekräftats av Aeroshop Nordic AB via e-post till den e-postadress som du angivit vid beställningen. Genom beställningen accepterar du dessa Villkor. Aeroshop Nordic AB ingår inte avtal med minderåriga (under 18 år) utan målsmans godkännande.

Betalning

Direktbetalning:
Efter att du bekräftat ditt köp i kassan slussas du vidare till din internetbank för att slutföra din betalning. Pengarna kommer att dras direkt från ditt konto när du godkänner transaktionen.

Bank-/ kreditkort:

Genomför ditt köp med hjälp av ditt VISA eller Mastercard. Efter att du bekräftat ditt köp i kassan kommer du få ange dina kortuppgifter för att slutföra betalningen. Transaktionen sker med SSL-kryptering vilket innebär att ingen obehörig kan se dina uppgifter.

Reklamation

Om en vara avviker från vad som följer av avtalet mellan dig och Aeroshop Nordic eller på annat sätt inte motsvarar den beskrivning av varan som Aeroshop Nordic har givit, kan varan returneras. Endast ursprungliga fel omfattas av reklamationsrätten, reklamationsrätten omfattar t ex inte fel orsakade av normalt slitage. Reklamation till Aeroshop Nordic ska göras inom skälig tid efter det att felet upptäckts. Aeroshop Nordic förbehåller sig rätten att i första hand avhjälpa felet, i andra hand om leverans av varan och i sista hand återköp. Vid reklamation, använd Aeroshop Nordics retursedel, kontakta kundtjänst så skickar vi en. Aeroshop Nordic har ingen möjlighet att i efterhand ersätta kostnaden för returfrakt.

Reklamationer och återköp i vissa fall

Om du som mottagit en skadad produkt, ska du reklamera varan snarast och senast inom 2 månader från att du upptäckte eller borde ha upptäckt felet. Reklamationstiden är som mest 3 år beroende på varans beskaffenhet samt eventuell garantiutfästelse.

Organisationsnummer: 559453-3183

VAT nummer: SE5594533183